PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 102 Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2013 | 543--549
Tytuł artykułu

Jednostkowy koszt produktu w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. Wybrane aspekty

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Unit costs in mikro, small and medium-sized enterprises. Some aspects
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Koszty w przedsiębiorstwach są przedmiotem zainteresowań zarówno środowiska naukowego, jak i praktyki gospodarczej. W przestrzeni informacyjnej często pojawiają się informacje o wysokich kosztach, cięciu kosztów, minimalizacji kosztów i te terminy determinują w znacznej mierze dyskurs o efektywności ekonomicznej działalności przedsiębiorstw.(fragment tekstu)
EN
Paper presents managerial accounting and its use in micro and small and medium-sized enterprises. It presents analysis of knowledge about cost analysis, accounting terms, methodology among economic agents and applying these tools to running business. Moreover analyzed companies were used to develop models describing use of theoretical knowledge.(original abstract)
Twórcy
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Lesznie
Bibliografia
  • M.E. Porter, Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001, s. 392.
  • http://www.parp.gov.pl/index/more/18781.
  • Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 287.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171261633

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.