PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | Kobieta na rynku pracy : poradnik dla kobiet | 63--71
Tytuł artykułu

Autoprezentacja podstawą sukcesu kobiety na rynku pracy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny rynek pracy oferuje kobietom znacznie więcej niż dotychczas możliwości rozwoju kariery zawodowej. Oprócz bardzo dużej ilości dostępnych form zatrudnienia coraz łatwiejsze staje się prowadzenie własnego biznesu. Konkurencja na rynku pracy jest jednak bardzo duża zarówno ze strony mężczyzn, jak i k obi et, dlatego niezależnie od tego, czy kobieta planuje realizować swoją karierę zawodową jako pracownik najemny czy podjąć ryzyko własnej firmy, aby odnieść sukces w biznesie musi mieć określone cechy i nabyć umiejętność ich odpowiedniej prezentacji. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • ---
  • Dziembaj J.: Jak sprzedać się pracodawcy. Kraków 1994
  • B. Jamka: Dobór zewnętrzny i wewnętrzny pracowników. Teoria i praktyka. Warszawa 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171261821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.