PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 4 | nr 4 | 281--291
Tytuł artykułu

Model pomiaru efektywności procesu dydaktycznego w szkole wyższej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Teaching Process Effectiveness Model and Its Application at the University
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje zagadnienia związane z pomiarem efektywności procesu dydaktycznego w szkole wyższej. W pracy przedstawiono propozycję modyfikacji modelu pomiaru efektywności procesu dydaktycznego zaproponowaną przez T. Chiena oraz przykład wykorzystania zmodyfikowanego modelu w wybranej szkole wyższej. (abstrakt oryginalny)
EN
The article is taking the issues associated with the measurement of the teaching process effectiveness at the university. At the work authors modified model of the teaching effectiveness process presented by T. Chien in 2007. The article is also presented example of using the modified model. (original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
281--291
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Wrocławska
  • Politechnika Wrocławska
Bibliografia
  • Chien T., Using the learning satisfaction improving model to enhance the teaching quality, "Quality Assurance in Education", vol. 15, no. 2, 2007.
  • Honore S., Learning to lead with e-learning, "Training Journal", January 2003.
  • Louden W., Standards for standards: the development of Australian professional standards for teaching, "Australian Journal of Education", vol. 44, no. 2, 2000.
  • Medley D.M., The effectiveness of teachers, [w:] Peterson P.L. and Walberg H.J. (red.), Research on Teaching: Concepts, Findings and Implications, McCutchan Publishing Corporation, Berkeley 1979.
  • Rampersad H.K., Kompleksowa karta wyników, Placet, Warszawa 2004.
  • Rosenshine B., Furst N., The Use ofDirect Observation to Study Teaching, Rand McNally, Chicago 1973.
  • Rueda M., How to make e-learning workforyour company, Workspan, vol. 45, no. 12, 2002.
  • Rummler G.A., Brache A.P., Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000.
  • Urdan T.A., Weggen C.C., Corporate E-learning: Exploring a New Frontier, WR Hambrecht & Co., Berwyn 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171261859

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.