PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 26 | 265--273
Tytuł artykułu

Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Efficiency of Marketing Innovation in the Social Media.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing społecznościowy oraz pozycjonowanie stron (SEO) stanowią coraz większy udział kampanii marketingowych, których celem jest zwiększanie popularności i używalności firmowych portali internetowych zarówno poprzez bezpośrednie zdobywanie klientów oraz zwiększanie liczby odwiedzin, jak również poprzez zdobywanie linków prowadzących do firmowego serwisu. Wykorzystanie marketingu w portalach społecznościowych jest innowacyjną i skuteczną formą reklamy, lecz lepszym rozwiązaniem wydaje się w połączeniu z działaniami promocyjnymi w innych mediach.(abstrakt oryginalny)
EN
Social media marketing and search engine optimization (SEO) constitute increasing share f marketing campaigns, which aim at increasing the popularity usability of company web pages both by direct customers getting and increasing the number of the website visit as well as by capturing links leading to the company webpage. The use of marketing in social media is an innovative and effective form of advertising; however it seems to be a better solution to combine it with promotional activities in other media.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdraanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999, s. 322.
  • Oslo Manual. Guidelines for collecting and interpreting innovation data, OECD Publishing,2005, s. 49.
  • J. Zieleniewski, Organizacja i zarządzanie, PWN, Warszawa 1969, s. 225.
  • D. Kaznowski, Nowy marketing w internecie, Difin, Warszawa 2007, s. 63.
  • A. Sikora, Media społecznościowe: rewolucja czy marketingowe bicie piany?,http://nowetechnologie.comarch.com/trendy-i-strategie/media-spolecznosciowe-jak-je-wykorzystac-w-marketingu-finansowym (17.02.2012).
  • Facebookowi giganci - Adidas Oryginal, http://www.migomedia.pl/analiza-kampanii-nafacebooku-na-przykladach-z-zagranicy (13.03.2012).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262131

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.