PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 105 Europejska przestrzeń komunikacji elektronicznej. T. 2 | 341--350
Tytuł artykułu

CRM - system informatyczny wspierający dynamiczny rozwój przedsiębiorstw poprzez orientację na klienta

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
CRM - Information System Supporting Dynamic Business Growth through Customer Focus
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw jest jednym z czynników warunkujących osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku krajowym, międzynarodowym, a także globalnym. Zasadnicze znaczenie mają tutaj zaawansowane pakiety oprogramowania, wspomagające kontakty z klientami i budowanie ich lojalności, np. systemy CRM. Opisywany system informatyczny stanowi użyteczną pomoc przy wykonywaniu codziennych obowiązków związanych z przetwarzaniem informacji oraz umożliwia kontrolę wszelkich relacji biznesowych w przedsiębiorstwie.(fragment tekstu)
EN
The functionality of companies nowadays takes place in a highly competitive environment. Key to success is maximum use of opportunities offered by the existing systems. In the paper presented modern CRM system and the benefits of using described system.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Opolska
autor
  • Politechnika Opolska
Bibliografia
  • Kolemba A.: Systemy wspomagające kontakt przedsiębiorstwa z klientem, w: Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy. Kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy, red. B. Godziszewski, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", Toruń 2008.
  • Radziejowska G.: Strategie logistyczne w innowacyjnym zarządzaniu przedsiębiorstwem, Organizacja i Zarządzanie. Kwartalnik Naukowy nr 2(10), Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2010.
  • Rut J., Kulińska E.: Implementacja technik informatycznych w logistycznym funk cjonowaniuprzedsiębiorstw, "Logistyka" 2011, nr 6.
  • Zinczuk B.: Charakterystyka organizacyjno-społecznych uwarunkowań i zależności wpływających na skuteczność zarządzania relacjami z klientem w przedsiębiorstwie, Organizacja i Zarządzanie. Kwartalnik Naukowy nr 3(15), Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2011.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262133

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.