PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 95 Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach | 119--135
Tytuł artykułu

Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem internetu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Retail sales in poland, using the internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie sytuacji związanej ze sprzedażą detaliczną wykorzystującą współczesne technologie elektroniczne, a zwłaszcza Internet.(fragment tekstu)
EN
In the last few years the Internet has spread to virtually the entire world. In the beginning it was a research tool, and then transformed into a universal means of communication. Anyone can become a broadcaster of content. The Internet has become an interactive tool, so it came to be used in retail sales by network users. The paper presents the development of online stores and illustrates the activities of selected companies. To assess this type of trade, the results of the study how customers perceive the state and level of sales have been used. The illustration of the particular online store is an example of an online store Amber Plaza.pl. Projections of e-commerce development are presented in part five.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Warszawska
Bibliografia
  • Handel elektroniczny, http://mfiles.pl/pl/index.php, 20.03.2012.
  • P. Drygas, Handel elektroniczny, w: Kompendium wiedzy o handlu, red. M. Sławińska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 259.
  • B. Gregor, M. Stawiszyński, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz, 2002, s. 350.
  • Ph. Kotler, Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 42.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing - punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996, s. 138.
  • A. Hartman, J. Sifonis, J. Kador, e-Biznes - strategia sukcesu w gospodarce internetowej, Liber, Warszawa 2001, s. 144.
  • A. Sznajder, Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000, s. 168.
  • http://www.firma.egospodarka.pl, 20.03.2012.
  • http://www.twoja-firma.pl, 20.03.2012.
  • www.swiat-pc.biz/opcje-aukcji-internetowych.php, 20.03.2012.
  • P. Podrecki, Prawo Internetu, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, Warszawa, 2004, s. 53.
  • http://wyborcza.pl/1,75248,2809200.html.
  • http://www.egospodarka.pl/72343,Polacy-a-bezpieczne-zakupy-w-Internecie,5,39,1.html, 20.03.2012.
  • www.allegro.mojeaukcje.net/aukcje_allegro.php, 20.03.2012
  • http://pl.wikipedia.org/wiki/Merlin.pl, 20.03.2012.
  • Historia Ebay, http://zrobzakupy.com/, 20.03.2012.
  • Finanse małych i średnich przedsiębiorstw, red. W. Pluta, PWE, Warszawa 2004, s. 316.
  • www.gemius.pl/pl/aktualnosci/2007-07-25/01, 20.03.2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262169

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.