PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3 | 36--38
Tytuł artykułu

Budowanie wizerunku w Provident Polska

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Spójna strategia employer brandingowa coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Jasne komunikowanie kandydatom do pracy, czego mogą się spodziewać w firmie, pozwala uzyskać dopasowanie między pracodawcą a pracownikiem. To z kolei przyczynia się do mniejszego poziomu rotacji pracowników i większego zadowolenia z pracy. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
36--38
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.