PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 105 Europejska przestrzeń komunikacji elektronicznej. T. 2 | 313--324
Tytuł artykułu

Systemy CRM w modelu Saas jako narzędzie wspomagania procesu pozyskiwania wiedzy w organizacjach wirtualnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
CRM Systems in the Form of SaaS as a Tool for the Support of Knowledge Acquiring Process in the Virtual Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wspomagania procesu pozyskiwania wiedzy przez systemy klasy CRM oferowane w formie e-usługi. Aby zrealizować powyższy cel, wcześniej omówiono problematykę organizacji wirtualnych i użytkowania systemów CRM w modelu SaaS. Korzystanie z systemów CRM dostępnych w formie e-usługi (SaaS) w opinii autora wydaje się optymalnym rozwiązaniem dla integratora organizacji wirtualnej zainteresowanego wspieraniem procesu pozyskiwania wiedzy.(fragment tekstu)
EN
In the article was presented CRM system and its possibilities within the range of supporting of knowledge acquiring process in the virtual organization. First at the beginning of article was presented knowledge acquiring process in the virtual organization. Next there were presented notion of CRM system and possibilities of supporting acquiring process by CRM systems. In the final part was discussed notion of CRM systems which can be used in a form of e-service (Software as a Service) and was presented list of CRM systems available in the form of e-service.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • Budziewicz-Guźlecka A.: Wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach gospodarki elektronicznej, w: Gospodarka elektroniczna. Wyzwania rozwojowe, t. 1,Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 702, Ekonomiczne Problemy Usług nr 87, WNUS, Szczecin 2012.
  • Davenport T.H., Volpel S.C.: The rise of knowledge towards attention management, "Journal of Knowledge Management" 2001, No. 3.
  • Drab-Kurowska A.: Wykorzystanie technologii informatycznych w komunikacji marketingowej, w: Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego - stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia, t. 2, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 651, Ekonomiczne Problemy Usług nr 68, WNUS, Szczecin 2011.
  • Parvatiyar A., Sheth J.: Customer Relationship Management: Emerging Practice, Process and Discipline, "Journal of Economic & Social Research" 2001, No. 3 (2).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262423

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.