PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 87 Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 1 | 252--259
Tytuł artykułu

Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Use Of Social Media In Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rewolucja społecznościowa w Internecie ma zarówno oddanych zwolenników, jak i zagorzałych przeciwników. Dyskusje i rozbieżności dotyczyć mogą bardzo wielu kwestii. Spierać można się np. co do tego, czy mamy do czynienia z rewolucją, czy może ewolucyjnym przejściem do kolejnego etapu rozwoju społeczeństwa informacyjnego; ile nowości niosą w sobie nowe media; czy media społecznościowe stanowią krok w przód, dający nowe możliwości marketerom, czy może krok w tył, utrudniający im działania; czy marketing w mediach społecznościowych to marketing oparty na kreatywnych rozwiązaniach, czy wręcz przeciwnie - marketing bardzo prosty, żeby nie powiedzieć prymitywny. Bez względu na to jak, postrzegane są media społecznościowe i do której z wyżej wymienionych grup się należy, przyznać trzeba, że w social media tkwi ogromny potencjał. To, co obserwujemy i obserwowaliśmy do tej pory, zjawiska, których jesteśmy świadkami, mogą stanowić zaledwie wstęp do prawdziwej rewolucji, która nas dopiero czeka. Rewolucji, która stanowić będzie prawdziwe fundamenty funkcjonowania gospodarki globalnej komunikacji. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents results of research on the use of social media by Polish enterprises. Companies, around the world, use social media in their daily activities. In Poland, Facebook is still perceived as a service dedicated for entertainment and personal communication. Few companies see the commercial possibilities and applications for the sale of products or services they offer. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • 2011 New Year Outlook Report, RSW/US, December 28, 2010.
  • eMarketer, December, 2010.
  • eMarketer, February, 2011.
  • eMarketer, January, 2011.
  • eMarketer, November, 2010.
  • Eurostat, October, 2011.
  • Generations 2010, Pew Internet & the American Life Project, December 16, 2010.
  • Gregor B., Gasińska M., Portale społecznościowe jako kanał komunikacji marketingowej, w: Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej, red. A. Pabian, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.
  • Gregor B., Stawiszyński M., Od e-commerce do social commerce - zmiany zachodzące w handlu elektronicznym i Internecie a e-klienci (trendy i wyzwania), "Handel Wewnętrzny" 2011, nr 9/10.
  • Gregor B., Stawiszyński M., E-commerce wobec wyzwań mediów społecznościowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 651, Szczecin 2011.
  • Ozimek A., Wyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2011, "Internet Standard", styczeń 2012.
  • The New Conversation, Taking Social Media from Talk to Action, SAS, Harvard Business Review, October 27, 2010.
  • The Social Habit - Frequent Social Networks, Edison Research and Arbitron, June 17, 2010.
  • The State of Social Media for Business, SmartBrief Inc., November 3, 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262857

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.