PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 95 Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach | 165--177
Tytuł artykułu

Standardy zarządzania jakością usług w e-commerce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Standards of Service Quality Management in the E-Commerce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono rozważania na temat wybranych współczesnych standardów zarządzania jakością usług w e-commerce. Badania przeprowadzone przez autora wykazały brak standardu zarządzania jakością usług w e-commerce, który miałby status wymagań dla systemu zarządzania. Opracowanie takiego standardu, który mógłby mieć charakter sektorowy lub stano-wić wytyczne wdrożenia normy ISO 9001 w sektorze e-commerce, należy uznać za ważne i jednocześnie pilne wyzwanie. (fragment tekstu)
EN
The specific aspects of e-commerce as an area for service quality creating and conditions of the selected standards of service quality management was described in this text. Additionaly the proposition of service quality management framework in e-commerce including objectives and principles of quality management was showed. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Bibliografia
  • P. Okonek, Relacje z klientami w e-biznesie, PARP, Warszawa 2010.
  • B. Mazurek-Kucharska, J. Kuciński, R. Flis, Spodziewane trendy sektora e-usług, PARP, Warszawa, 2009.
  • Kodeks jakości e-biznesu, Stowarzyszenie Rynku E-commerce, 2010, s. 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263339

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.