PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 95 Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach | 179--189
Tytuł artykułu

Zarządzanie marką polskich sieci franczyzowych w kontekście tworzenia ich wizerunku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Polish Franchise Chain Brand Management in the Context of Their Image Creation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba określenia uwarunkowań rozwoju, jak również czynników sprzyjających kreowaniu wizerunku marki sieci franczyzowej po-przez działania związane z zarządzaniem marką. Przedstawiane wnioski opiera-ją się na analizie literatury przedmiotu oraz na wynikach przeprowadzonego badania własnego o charakterze pierwotnym, którego celem było poznanie funkcjonowania systemów zarządzania marką sieci franczyzowych w Polsce. (fragment tekstu)
EN
The analysis of the results of the survey allows for the identification of conclu-sions of a more general nature regarding the franchise brand management. In most cases the feelings of the franchise networks representatives participating in the survey con-cerning these networks‟ brands have been positive. It can be stated that the condition of this kind of system of running and developing a company on the Polish market is satis-factory. The brands of Polish franchise formats are recognizable, some of which are even ranked among the group of exclusive brands. It can be reasoned that the surveyed franchising entities are appreciated by customers, which leads to the conclusion that opening up further franchising entities and running the business under the name of a given brand is conducive to creating brand awareness through joint building of the brand reputation. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • E. Banachowicz, Franchising - skorzystaj z tej szansy, Warszawa, Poltext 1994, s. 7.
  • B. Pokorska, Leksykon franczyzy, Difin, Warszawa 2002, s. 47.
  • P. Otto, Dobry biznes pod znaną marką, "Dziennik Gazeta Prawna" 2011, nr 51, s. 7.
  • J. Barlow, P. Stewart, Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkuren-cją, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010, s. 16-17.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263343

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.