PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 20 Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji | 165--172
Tytuł artykułu

Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Importance of Corporate Social Responsibility in the brand Identity Building
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing i jego cele ewoluują wraz z przemianami społecznymi. W czasach rewolucji przemysłowej oczy marketerów były skierowane na produkt, a ich uwaga skupiona na jego opracowaniu i sprzedaży. Kolejnym etapem zasadnicze zmiany był rozwój technologii informacyjnej. Trend ten sprawił, że priorytetowe stało się spełnienie oczekiwań konsumentów nie tylko w funkcjonalnej, ale również emocjonalnej, którą determinowało pozycjonowanie produktu firmy. W dzisiejszych czasach poziom ubóstwa, zmiany klimatyczne i wzrost zanieczyszczenia środowiska dają powód do refleksji nad znaczeniem działań marketingowych firm w czynieniu świata lepszym(fragment tekstu)
EN
Nowadays access to the digital technology and information increase consumer awareness and requirements towards brands and values which they are representing. In response to this trend companies in their activity aren't already focusing only on the product and the consumer, but also matters of the mankind, supplementing functional and emotional aspects with spiritual values. The problem of the poverty, the climate change and the increase in the environmental pollution are giving reason for refl ection over the signifi cance of the marketing activity of companies at making world better through Corporate Social Responsibility(original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Brand   Identity  
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • P. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiwan, Marketing 3.0, MT Biznes, Warszawa 2010, s. 21.
  • J.N. Kapferer, The New Strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term 4th Edition, Kogan Page, London 2008, s. 172.
  • M. Staniszewski, Zarządzanie znaczeniem marki, "Marketing w Praktyce" 2008, nr 8, s. 8.
  • CSR w Polsce MENEDŻEROWIE/MENEDŻERKI 500, LIDER/LIDERKA CSR - badanie GoodBrand oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Warszawa, grudzień 2010, http://odpowiedzialnybiznes. pl/pl/baza-wiedzy/badania/badania-fob.html?id=3786 (11.05.2011).
  • http://www.podzielsieposilkiem.pl/index.php?Pages&MenuId=53 (29.05.2011).
  • A. Paliwoda-Matiolańska, Odpowiedzialność społeczna jako źródło przewagi konkurencyjnej,
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu. Uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki, red. Z. Pisz, M. Rojek-Nowosielska, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009, s. 169
  • http://www.undp.org.pl/ (29.05.2011).
  • M. Hajdas, Tożsamość marki korporacyjnej a wybór idei w marketingu zaangażowanym społecznie,
  • Organizacja i kierowanie, red. S. Sudoł, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2009,s.60.
  • http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl/baza-wiedzy/badania/badania-polskie.html?id=1890(29.05.2011).
  • http://www.markigodnezaufania.pl/UserFiles/File/E_BOOK_2011.pdf (11.05.2011).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263469

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.