Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Powszechnie wiadomo, że przestrzeń elektroniczna jest interaktywna. Wizualizacja rozbudowanych funkcjonalności technologii internetowych angażuje użytkowników w podejmowanie decyzji podczas przeszukiwania zasobów informacji i selekcji pobieranych danych. Przestrzeń elektroniczna jest atrakcyjną platformą dzielenia się wiedzą. Narzędzia e-learningowe powinny integrować różne strategie działania, odmienne scenariusze przetwarzania przedstawianych danych. Im więcej strategii może być stosowanych, w tym większym stopniu uczący się może być zaangażowany na wielu poziomach przetwarzania informacji - może być interaktywny. Czym to się przejawia? W celu uchwycenia interaktywności w procesie nauczania w uwarunkowaniach przestrzeni elektronicznej w niniejszej pracy przeprowadzona została analiza przebiegu doświadczenia poznawczego, którego efektem ma być osiągnięcie pragmatycznej wiedzy. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Politechnika Gdańska
Bibliografia
- Dufresne R.J., Gerace W.J., Leonard W.J., Mestre J.P., Wenk L., Classtalk: A Classroom Communication System for Active Learning, "Journal of Computing in Higher Education" 1996, nr 7, s. 3.
- Dewey J., My Pedagogic Creed, "School Journal" 1897, t. 54, http://dewey.pragmatism.org/creed.htm, [16.09.2013].
- Cojocariu V.M., (Inter)active Learning - Value and Applicability, "Buletinul Universitatii Petrol - Gaze din Ploiesti" 2010, t. 62, nr 1B, s. 154-161.
- Dale E., Audio-Visual Methods In Teaching, Dryden Press, Nowy Jork 1946, s. 37.
- Best of Bilash, Improving second language education, http://www2.education.ualberta.ca/staff/olenka.Bilash/ best%20of%20bilash/dalescone.html, [16.09.2013].
- Chung C.J., LBA: Learning by authoring, a new pedagogy in learning, http://www.robofest.net/LBA/LBA.pdf, [16.09.2013].
- Kierach M., Ogonowski B., Wpływ ilości informacji i atrakcyjności wizualnej prezentacji na zapamiętywanie prezentowanych treści, "e-mentor" 2012, nr 1 (43), http://www.ementor.edu.pl/artykul/index/numer/43/id/905, [16.09.2013].
- Bandura A., Psychological modeling: conflicting theories, Aldine-Atherton, Chicago 1971.
- TV Adobe, http://tv.adobe.com/channel/how-to/show/most-viewed/playlist/, [16.09.2013]
- Cheal C., Teaching and Learning with Social Media, "ementor" 2011, nr 5 (42), http://www.ementor.edu.pl/artykul/index/numer/42/id/892, [16.09.2013].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263479