PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 4 | 50--58
Tytuł artykułu

Wykorzystanie funkcji Hotspot narzędzia Xerte do budowania prezentacji interaktywnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamiczny rozwój narzędzi e-learningowych dostępnych na rynku komercyjnym i niekomercyjnym spowodował, że e-learning jest dziś powszechną i ogólnie cenioną formą wspomagania procesu dydaktycznego. Na kierunkach ekonomicznych i technicznych często powstaje potrzeba nauki procedur, poznania i wizualizacji struktur zarządzania oraz schematów budowy i instrukcji obsługi rozmaitych urządzeń. W realizacji tych celów poznawczych szczególnie cenne i skuteczne są interaktywne prezentacje dydaktyczne. Godną polecenia funkcją interaktywnej prezentacji wymuszającą zainteresowanie studenta, jest Hotspot. Jest ona dostępna między innymi w autorskim, niekomercyjnym środowisku narzędziowym Xerte. Niniejsza publikacja ma na celu praktyczne przybliżenie możliwości i zalet dydaktycznych tego środowiska. W artykule zaprezentowano doświadczenia związane z tworzeniem Hotspotów w trzech różnych wariantach - w szczegółowy i kompleksowy sposób opisano zarówno sam ten proces, jak też zapisywanie przygotowanych prezentacji w formacie SCORM i umieszczanie ich na platformie e-learningowej Moodle. (abstrakt oryginalny
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
50--58
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Bremmers H.J., A SWOT analysis of e-(distance) learning, [w:] A. Orłowski (red.), E-learning in modern education, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2007, s. 7-20.
  • Tadeusiewicz R., Rozwój technik informacyjnych jako czynnik determinujący postęp cywilizacji, [w:] zespół OKNO PW (red.), Postępy e-edukacji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2008, s. 243-259.
  • Casanovas I., Exploring the Current Theoretical Background About Adoption Until Institutionalization of Online Education in Universities: Needs for Further Research, "The Electronic Journal of e-Learning", t. 8, nr 2, ECEL 2009/Mar 2010, s. 73-84.
  • Orłowski A., Mazur P., Ochnio L., Rusek M., Woźniakowski M., Metody i narzędzia wykorzystywane przy wdrażaniu dużego projektu e-learningowego, [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2010, s. 231-238.
  • Rusek M., Orłowski A., Otwarte narzędzia do tworzenia interaktywnych wykładów w Internecie, prezentacja wygłoszona na IX Konferencji Uniwersytet Wirtualny - model, narzędzia, praktyka, http://rapid-elearning.blogspot.com/2009_06_01_archive.html, [14.06.2013].
  • Woźniakowski T., Orłowski A., E-learning w naukach przyrodniczych, [w:] L. Banachowski (red.), Postępy e-edukacji, Wyd. PJWSTK, Warszawa 2010, s. 76-81.
  • E-SGGW, http://e.sggw.waw.pl/file.php/233/moddata/scorm/158/scormRLO.htm.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263485

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.