Czasopismo
2012
|
nr 95 Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach
|
375--388
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Use of Simulation Game in Development of Professional and Social References Students of University of Technology
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie potrzeby rozwijania kompetencji fachowych i społecznych studentów uczelni technicznych przy wykorzystaniu gry symulacyjnej. W pierwszej części zdefiniowano istotę gier symulacyjnych, za-prezentowano ich podział oraz krótką charakterystykę gier symulacyjnych. W dalszej części ukazano studium przypadku dotyczące podejmowania decyzji przez studentów z wykorzystaniem gry strategicznej Marketplace Business Simulation®. (fragment tekstu)
This study shows the use of simulation games in the education on the University of Technology. Presents a definition of simulation games and then describes a case study. The described example shows that the knowledge acquired by students during their studies to their application in reality, and the use of such tools at the University of Technology also allows the development of skills of future managers.(original abstract)
Rocznik
Strony
375--388
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- M. Szafrański, Wielkopolski system monitorowania i prognozowania w zakresie kształcenia zawodowego - innowacja w regionie, w: Wielkopolski system monitorowania i prognozowa nia w zakresie kształcenia, red. M. Szafrański, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011.
- M.K. Wyrwicka, Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011.
- K. Ragin-Skorecka, Z. Włodarczak, Gry kierownicze, Wydawnictwo Politechniki Poznań-skiej, Poznań 2011.
- E. Więcek-Janka, A. Kujawińska, Decyzje i gry marketingowe, Wydawnictwo Politechni-ki Poznańskiej, Poznań 2010.
- A.K. Koźmiński, A.M. Zawiślak, Pewność i gra. Wstęp do teorii zachowań organizacyj-nych, PWE, Warszawa 1979.
- P.A. Gryko, Pouczająca zabawa, "Personel i Zarządzanie" 2011, nr 3, s. 30-31.
- I. Bielski, Podstawy marketingu, Wydawnictwo "Dom Organizatora", Toruń 1998.
- M. Romanowska, Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263647