PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 (16) | 107--120
Tytuł artykułu

Satysfakcja klienta a pozycja konkurencyjna firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer satisfaction and competitive position of the company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule autor "(...) omówił podstawowe zagadnienia związane z kształtowaniem pozycji konkurencyjnej firmy: pojęcie pozycji konkurencyjnej, źródła przewagi konkurencyjnej, wybrane metody określania pozycji konkurencyjnej, zarządzanie produktem i marką firmy. Jako przykład oceny różnych elementów kształtowania przewagi konkurencyjnej podał badanie satysfakcji klientów z oferowanych produktów wybranej firmy."
EN
The article discusses the key issues in shaping the competitive position of a company: the concept of competitive position, a source of competitive advantage, selected methodd of determining the competitive position, product and brand management. As an example of an assessment of all various elements shaping the competitive advantage a customer satisfaction survey concerning products of a chosen company was presented. The study based on the analysis of the answers given allows to assess the degree of customer satisfaction and on this basis to formulate proposals for the quality of the various spheres of development of the company's competitive advantage and take specific steps to increase their lead. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
107--120
Opis fizyczny
Twórcy
  • ALMAMER Szkoła Wyższa w Warszawie; Orange Polska
Bibliografia
  • Gierszewska G., Romanowska M. (1994), Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Warszawa.
  • Kaczmarczyk S. (2007), Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa, Warszawa.
  • Kall J., Sojki B., Szymczak J., Urbaniak M. (2003), Zarządzanie produktem, Warszawa.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), Marketing. Podręcznik Europejski, Warszawa.
  • Kukian J. (2012), Innowacje w zarządzaniu produktem, Portal Innowacji, http:// www.pi.gov.pl/PARP/chapter_86196.asp?soid=2754B4B0E1E147FFA- 484656A20E27065, dostęp dnia 15.04.2013 r.
  • Plawgo B., Kornecki J. (2010), Wykształcenie pracowników a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstw, Warszawa.
  • Stabryła A. (red.) (2009), Doskonalenie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa.
  • Szulce H., Janiszewska K. (2006), Zarządzanie marką, Poznań 2006.
  • Urbanek G. (2002), Zarządzanie marką, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263717

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.