PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 84 Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki | 485--496
Tytuł artykułu

Kierunki doskonalenia jakości usług wpływające na decyzje nabywcze klientów biur turystycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Directions for Improving the Quality of Travel Agencies Services Affecting Customers Purchasing Decision
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest analiza i omówienie specyfiki jakości usług biur podróży oraz propozycja działań korygujących wpływających na zwiększenie popytu na oferowane produkty(fragment tekstu)
EN
Travel agencies in their trying to beat the competition and meet growing expectations of their customers have to continually raise the standard of their services. Even few cases of lower-quality service might be the warning signal. Please note that most steps in customer service process is critical. This means that any deviation might cause negative customer reaction, and in consequence lead to rejection of the offer, or even worse - the travel agency providing the service.(fragment of text)
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
  • B. Srebro, Jakość w turystyce,
  • Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej, red. Krystyna Wajda, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2005, s. 51.
  • Kompendium wiedzy o turystyce, red. G. Gołembski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Poznań 2002, s. 368.
  • R. Wolniak, B. Skotnicka, Metody i narzędzia zarządzania jakością, Teoria i praktyka, Gliwice 2005, s. 170.
  • S. Trawnicka, Badanie postrzeganej jakości usług, Problemy Jakości 1997, nr 6, s. 9.
  • M. Walton, The Deming management method, Perigee, New York 1986, s. 122-123.
  • I. Jędrzejczyk, Nowoczesny biznes turystyczny. Ekostrategie w zarządzaniu firmą, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s. 174
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171264715

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.