PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 151 La société de l'information : perspective européenne et globale : les usages et les risques d'Internet pour les citoyens et les consommateurs | 25--35
Tytuł artykułu

Incomes and Expenditures of European E-consumers. Comparative Analysis

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
E-purchasing behaviour of consumers depend on of the volume of funds available to them. These however are derived from the amount of their budget, which is a compilation of income and expenditure. This article aims to analyze income and expenditure for the consumer online shopping from selected European countries. In this paper, the results of research on the comparative analysis of the behavior of e-consumers in Europe, carried out in 6 purposefully selected European countries (France, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, and Italy). (original abstract)
Twórcy
autor
  • University of Economics in Katowice, Poland
Bibliografia
  • Bartel Z.: Ekonometryczna analiza rynku. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1962.
  • Ciepielewska B.: Proste metody ekonometrycznej analizy rynku. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 1974.
  • Gliński J., Nowaczek K.: Analiza komparatywna metod estymacji parametrów funkcji Törnquista. In: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Wybrane aspekty, nr 2, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2003.
  • Sprzedaż internetowa w Europie 2012. Raport Trusted Shops.
  • Wolny R.: Metody ilościowe w badaniach rynku. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009.
  • Wolny R.: Zastosowanie funkcji nieliniowych w modelowaniu popytu na usługi. In: Badania marketingowe. Metody, Nowe technologie, Obszary aplikacji. Red. K. Mazurek-Łopacińska. PWE, Warszawa 2008.
  • www.eurostat.eu.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171264921

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.