PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 83 Popyt turystyczny: uwarunkowania | 379--390
Tytuł artykułu

Marketing miasta na rynku turystycznym. Studium przypadku na przykładzie Gdyni

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
City Marketing On The Tourist Market. Gdynia City - Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Gdynia posiada wyrazistą ofertę na rynku turystycznym, wyróżniającą ją z otoczenia bliższego (Trójmiasta, Kaszub, Kociewia) oraz dalszego (miast portowych regionu Morza Bałtyckiego). Wiele z elementów oferty turystycznej ma charakter wyjątkowy (np. Oceanarium, Muzeum Marynarki Wojennej i ORP "Błyskawica" oraz "Dar Młodzieży"), podkreślając morski charakter miasta. Inne wyróżniają Gdynię jako miejsce kreowania kultury (np. Gdyński Szlak Modernizmu, Haineken Openair Ferstival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych) skierowane do różnych rynków. Miłośnicy sportów (w tym wodnych i żeglarstwa, piłki nożnej, ręcznej i koszykówki) mają okazję obcować z wydarzeniami o znaczeniu co najmniej europejskim. Aktywność na różnych rynkach turystycznych ma również swój wymiar biznesowy w postaci kreowania miasta przyjaznego dla inwestorów, za co Gdynia otrzymywała wyróżnienia w rankingu miesięcznika "Forbes" dużych miast najbardziej atrakcyjnych dla biznesu.(fragment tekstu)
EN
The article presents the promotion of the Gdynia city, focusing mainly on the tourist market, including the business aspect of the marketing activity. An analysis of the competitive environment was made. Cultural and sports events were presented as a leading marketing activities in Gdynia on the tourist market.(original abstract)
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171265107

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.