PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 23 | 425--434
Tytuł artykułu

Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Use of Ambient Marketing for Promotion in Kołobrzeg During UEFA Euro 2012
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zamysłem autorki publikacji jest przedstawienie wyników badań prowadzonych na przestrzeni czterech lat od 2011 do 2014 roku na temat efektywności promocji Kołobrzegu z wykorzystaniem ambient marketingu. Prezentowany artykuł jest pierwszym z serii publikacji i prezentuje wstępny projekt przygotowania koncepcji promocji Kołobrzegu jako miasta pobytowego jednej z piłkarskich drużyn biorących udział w UEFA Euro 2012.(abstrakt oryginalny)
EN
The intention of the author this publication is to present the results of research conducted over four years from 2011 to 2014 on the effectiveness the promotion city of Kołobrzeg with ambient marketing. The article is the first of a series of publications and presents a preliminary draft preparation of the concept of promoting the city of Kolobrzeg as a city of one of the football teams participating in UEFA Euro 2012.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • brak lit.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171265247

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.