Warianty tytułu
Strategic Management of Small Business at the Time of Dynamic Changes
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejsze opracowanie zostało poświęcone zagadnieniu zarządzania strategicznego w małym przedsiębiorstwie. Stanowi próbę odpowiedzi na pytanie o zakres realizacji procesu zarządzania strategicznego w małym przedsiębiorstwie oraz o stan wiedzy na temat zagadnień związanych z tymże procesem wśród przedsiębiorców. Jak potwierdziły przeprowadzone badania, niestety zarządzający tej wielkości podmiotami, nie przywiązują wagi do tej dziedziny nauki i nie doceniają możliwości, jakie niesie ze sobą jej zastosowanie w praktyce. (abstrakt oryginalny)
This study has been devoted to the issue of strategic management in small business. It tries to answer the question about the scope of the process of strategic management in small business and the state of knowledge on issues pertaining to this process among entrepreneurs. As confirmed by research carried out, unfortunately, the managing entities of this size, do not attach importance to this field of science and underestimate the opportunities posed by its application in practice. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
125--139
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
- Barabasz W., Dudzik-Lewicka I. (2011), Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie, ATH, Bielsko-Biała.
- Kotler P., Caslione J., Chaotics (2009), The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence, Amacom, Nowy Jork.
- Orłowski W., Pasternak R., Flaht K., Szubert D. (2010), Procesy inwestycyjne i strategie przedsiębiorstw w czasach kryzysu, http://www.parp.gov.pl/files/74/81/380/8038.pdf, dostęp dnia 03.07.2012.
- PricewaterhouseCoopers (2009), 12th Annual CEO Survey.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171265781