PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 22 | 167--175
Tytuł artykułu

Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Incentive Travels and Hospitality Development
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podróże motywacyjne należą do szybko rozwijającej się formy turystyki biznesowej. Ten rodzaj nagradzania pracowników w największym zakresie stosują duże firmy z USA i Europy Zachodniej. W Polsce wyjazdy motywacyjne przedsiębiorstwa zaczęły organizować z chwilą rozpoczęcia procesu transformacji. Obsługa podróży motywacyjnych może przynosić hotelom duże dochody. Niestety ten rodzaj turystyki jest dopiero w początkowym stadium rozwoju. Jego obsługa w całokształcie działalności polskich hoteli odgrywa jeszcze niewielką rolę. abstrakt oryginalny)
EN
Incentive travels are a part of business tourism. This way of employees gratification is popular specialty by big firms from USA and Western Europe. In Poland the organization of incentive travels started from the moment of transformation process. Hosting incentive travels could be very profitable for hotels. Unfortunately this type of tourism is at the initial phase. Hosting incentive travels in hotels play only insignificant role. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej), red. J. Berbeka, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków 2010, s. 5.
  • R. Davidson, B. Cope, Turystyka biznesowa. Konferencje, podróŜe motywacyjne, wystawy, turystyka korporacyjna, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa 2003, s. 6-8.
  • S. Medlik, Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa, PWN, Warszawa 1995, s. 54.
  • Turystyka, red. W. Kurek, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 310.
  • Incentive Reisen, http://www.wikipedia.
  • J. Socała i inni, Incentive po polsku. Poradnik, niezbędnik, kompendium, Wyd. Best Eastern Plaza Hotels, Warszawa 1999, s. 21.
  • J. Sala, Formy współczesnego hotelarstwa, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków 2008, s. 33.
  • R.Ch. Mill, Resort. Management and Operation, John Wiley & Sons Inc., New Jersey 2008, s. 125.
  • J. Walker, Introduction to Hospitality Management, Prentice Hall, New Jersey 2006, s. 136.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171266463

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.