PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 22 | 449--455
Tytuł artykułu

Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumer Behavior on the Market of Cosmetic Services - Selected Aspects
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest poświęcony analizie zachowań konsumentów na rynku produktów kosmetycznych. Przedstawiono w nim zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów oraz, w oparciu o zebrane opinie klientów, podjęto próbę oceny charakteru preferowanych usług, ich miejsca i czynników wpływających na wybór konkretnej usługi i usługodawcy. (abstrakt oryginalny)
EN
This article is an analysis of consumers' behavior in services and cosmetic products. It presents the changes in consumer buying behavior. Based on collected customer feedback attempt is made to evaluate the nature of preferred services, their location and the factors influencing the choice of a particular service and the provider. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • W. Mantura, Marketing przedsiębiorstw przemysłowych, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań 2000, s. 21.
  • A. Dąbrowska, Rozwój rynku usług w Polsce - uwarunkowania i perspektywy, Oficyna Wyd. SGH, Warszawa 2008, s. 133.
  • Ustawa o kosmetykach z 30 marca 2001 roku, DzU nr 42, poz. 473.
  • Dyrektywa 76/768/WE z 21 lipca 1976 roku w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do produktów kosmetycznych wraz ze wszystkimi poprawkami.
  • Zachowania konsumenckie, komunikat z badań CBOS,BS/117/2008, Warszawa, lipiec 2008, http://cbos.pl/SPISKOM.POL/2008/K_117_08.PDF.
  • G. Rosa, Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków - miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów, w: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro, red. G. Rosa, A. Smalec, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 594, Ekonomiczne Problemy Usług nr 54, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010, s. 123-131.
  • Z. Bauman, Konsumpcja życia, w: Konsumpcja, istotny wymiar globalizacji kulturowe, red. A. Jawłowska, M. Kempny, Wyd. Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, Warszawa 2005.
  • Raport strategiczny IAB Internet 2009 Polska-Europa-Świat 2010, iab- polska-2009-polskaeuropa- swiat- już na rynku.html (20.02.2011).
  • M. Barletta, Marketing skierowany do kobiet, Cedewu Wydawnictwa Fachowe, Warszawa 2003.
  • A. Dąbrowska, M. Janoś-Kresło, Konsumpcja w krajach Europy Środkowo- Wschodniej, PWE, Warszawa, 2007, s. 99.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171266745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.