PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | R. 10, nr 3, cz. 1 | 280--290
Tytuł artykułu

Hierarchizacja składnikowa determinant percepcji jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Hierarchy of the Tourist Services Quality Perception Determinants in Nutrition Area
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali wybrane zagadnienia z zakresu doskonalenia jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia. Z wykorzystaniem czteroskładnikowego modelu jakości usług poddano hierarchizacji zarówno składowe obszaru wyżywienia podczas wyjazdów turystycznych jak i determinant elementarnych w każdej z czterech składowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The main aspect of this paper is presentation of the tourist service quality in nutrition area. There were described chosen model of the service quality. Authors also present hierarchy of the all four parts of the service quality model as well as hierarchy of the elementary determinants in each of this parts. (original abstract)
Rocznik
Strony
280--290
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Bukowska-Piestrzyńska A. (2007), Marketing usług zdrowotnych, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
  • Dobrycka S., Prussak W. (2003), Pomiar zadowolenia klienta z jakości usługi serwisowej, [w:] Praktyka zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, Fertsch M., Trzcieliński S. (red.), Wyd. Politechnika Poznańska, Poznań.
  • Karaszewski R. (2005), Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody i narzędzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wyd. Dom Organizatora, Toruń.
  • Kasiewicz S. (2002), Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji, Wyd. Difin, Warszawa.
  • Kowalczyk J. (red.) (2004), Standardy jakości w turystyce - poradnik wdrażania, Materiały edukacyjne Departamentu Turystyki, Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Warszawa.
  • Leja K. (2003), Instytucja akademicka. Strategia, efektywność, jakość, Wyd. Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdańsk.
  • Salmanowicz B. (2003), Jakość usług e-biznesu, [w:] Praktyka zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, Fertsch M., Trzcieliński S. (red.), Wyd. Politechnika Poznańska, Poznań.
  • Salmanowicz B., Trzcieliński S. (2005), Percepcja jakości usług w ujęciu modelowym, [w:] Koncepcje zarządzania systemami wytwórczymi, Fertsch M., Trzcieliński S. (red.), Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań.
  • Urbaniak M. (2004), Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Wyd. Difin, Warszawa.
  • Waters D. (2001), Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wyd. PWN, Warszawa.
  • Zawadzka L., Zieliński G. (2010), Jakość żywności w łańcuchu wartości usług turystycznych, [w:] Jakość i bezpieczeństwo produktu oraz ochrona środowiska w sektorze rolno-spożywczym, Wiśniewska M, Malinowska E, Szymańska-Brałkowska M. (red.) Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego nr 2/1, Sopot.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.