PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 287 Wyzwania współczesności : informacja - wiedza - zarządzanie | 181--191
Tytuł artykułu

Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page

Warianty tytułu
Managing the Image of the Company Using the Inbound Marketing on the Example of Fan Page
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dzisiejsza rzeczywistość wymaga na firmach działań opartych nie tylko na zapewnianiu doskonałej jakości proponowanych przez nie produktów, ale przede wszystkim inspirowania klienta do działania. Marki wchodzą coraz głębiej i poważniej w codzienne życie nabywców stając się jego integralną częścią. To zaangażowanie przekłada się bezpośrednio na to, jak firma jest postrzegana i jaki wizerunek kreuje na rynku wśród szeroko pojętej publiczności. Inbound marketing doskonale wpisuje się w strategie firm, które chcą zarządzać swoim wizerunkiem w sposób odpowiedzialny, ale również efektywny i skuteczny. Doświadczenia rynkowe organizacji jasno pokazują iż nie jest to już tylko trend, ale silny filar strategii wizerunkowych wielu firm, a piękno jego polega na tym, iż doskonale sprawdza się w organizacjach różnego zasięgu i wielkości. (fragment tekstu)
EN
Creating a corporate image/brand in the world today is almost the duty of every company. That's what is most important, however, is the fact that it should be the result of the strategy we adopt, and the plan by which the image will be managed. Inbound marketing gives us the opportunity to inspire customers not only with our products, but also to explore the world of our company. A customer who finds it as a permanent part of himself feels the bound with us - treats your company as someone close to him. This special relationship is based on the management, we can create an image using a very popular, but the same demanding medium like fan page. Providing customers with a space where they can exchange views, opinions with other users and provides a great opportunity to create a whole community of people who look at a company in a similar way - a way that we as a company helped to create. The basis for such action is knowledge - about the client, but also about ourselves as a company. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Jaskowska B. (2010), Raport: zaczynamy akceptować marki w serwisach społecznościowych, http://www.internetstandard.pl/news/357280/Raport.zaczynamy.akceptowac.marki.w.serwisach.spolecznosciowych.html [dostęp: 21.12.2011]
  • Line B. (2010), 15 kroków do skutecznej strony firmowej na Facebooku, http://www.brandonline.pl/2010/ 08/27/15-krokow-do-skutecznej-strony-firmowej-na-facebooku/ [dostęp: 14.12.2012]
  • Mark Zuckerberg, https://www.facebook.com/zuck?ref=ts&fref=ts [dostęp: 13.11.2012]
  • Motyka A. (2012), Facebookowi nie straszne konta-widma. Zuckerberg ma już miliard], http://me dia2.pl/internet/96698-Facebookowi-nie-straszne-konta-widma.-Zuckerberg-ma-juz-miliard.html [dostęp: 15.12.2012]
  • Schossow C. (2009), What Is Inbound Marketing?, http://www.newmediacampaigns.com/page/what-is-inbound-marketing [dostęp: 14.12.2012]
  • Tari Bari Bistro, https://www.facebook.com/TariBariBistro/info [dostęp: 14.12.2012]
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.