PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | Problemy zarządzania współczesną firmą : teoria i przykłady | 121--130
Tytuł artykułu

Tendencje zmian w marketingu

Warianty tytułu
Marketing Trends
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy tej podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jak zmieniało się rozumienie marketingu w powiązaniu ze zmianami w orientacji przedsiębiorstw? Jakie są najnowsze trendy w rozwoju marketingu? Jak zmieniła się relacja pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem w gospodarce ery informacji? (fragment tekstu)
EN
The article begins by showing the history of marketing to ground the analysis in the historical context of change. In the second part of the article, the author describes changes of marketing definitions. The third part discusses the phenomenon of relationship marketing. The last part presents differences between traditional marketing and relationship marketing and the newest concept of marketing: co-create experience with customers. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, doktorant
Bibliografia
  • Altkorn J., Podstawy marketingu, Kraków 2004.
  • Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2004.
  • Harris L., Cohen G., Marketing in the Internet age: What can we learn from the past?, "Managament Decision" 2003 vol. 4, no. 9 (London).
  • Heifernan T., O'Neill G., Travaglione T., Droulers M., Relationship marketing; The impact emotional intelligence and trust on bank performance, "The International Journal of Bank Marketing", Bradford 2008.
  • Krawiec F., Transformacja firmy w nowej gospodarce, koncepcje, strategie i technologie w zarządzaniu, Difin, Warszawa 2005.
  • Mitręga M., Marketing relacji. Teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa 2005.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2006.
  • Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2003.
  • Pombriant D., Community Activism, "Customer Relationship Management", marzec 2007.
  • Prahalad C.K., Przyszłość konkurencji. Współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami, PWN, Warszawa 2005.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V., Co-creation experiences: The next practice in value creation, "Journal of Interactive Marketing", Summer 2004.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V., Co-creating unique value with customers, "Strategy & Leadership" 2004.
  • http://www.themarketingsite.com, 21.04.2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171269089

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.