Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono uwarunkowania i bariery procesu internacjonalizacji kształcenia, a następnie cele, założenia organizacyjno-programowe i profil absolwenta programu International Business. Zaprezentowano także zasady udziału studentów zagranicznych w specjalności magisterskiej Biznes międzynarodowy.
Rocznik
Strony
83--92
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Arpan J., Folks W., Kwok C.: International Business Education in the 1990s: A Global Survey. The American Assembly of Collegiate Schools of Business, St. Luis, MO 1993.
- Glaum M., Linker B.: Crossing Borders In International Business Education: German and Polish Students as the European University Viadrina. "Management International Review" 2002. Vol. 42. pp. 327-346.
- Ryan M.E., Twibel R.S.: Concerns, Values, Stress, Coping, Health and Educational Outcomes of College Students who Studied Abroad. "International Journal of Intercultural Relations" 2000, No 24, pp. 409-435.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171272235