PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 12 | z. 4 | 190--194
Tytuł artykułu

Czynniki wpływające na konsumpcję piwa w Polsce według badań ankietowych studentów Politechniki Wrocławskiej

Autorzy
Warianty tytułu
Factors Affecting Beer Consumption in Poland on an Example of Wroclaw University of Technology Students
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analizowano czynniki, które wpływają na spożycie piwa przez studentów Politechniki Wrocławskiej oraz określono lojalność konsumentów w stosunku do marek piwa. Studenci należą do osób deklarujących spożywanie piwa. Największą popularnością cieszą się wśród nich takie marki, jak: Lech, Żywiec, Tyskie i Warka. Większość badanych deklarowało spożywanie piwa od 1 -3 razy w tygodniu, najczęściej w domu oraz w klubach. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the paper was analysis of factors, which affect Wroclaw University of Technology students' beer consumption and specifying consumer loyalty with reference to beer brands. Students belong to a group of people who declare beer consumption. The most popular brands of beer j among student are: Lech, Żywiec, Tyskie are Warka. The most of research people declare beer consumption once to three times a week. The most often they drink beer at home and in clubs. (original abstract)
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
190--194
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Marak J. 2002: Metody gromadzenia danych. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań (red. K. Mazurek-Łopacińska). Wyd. AE Wrocław, s. 118.
  • www.browary-polskie.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171273147

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.