PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 911 Problemy wyceny w rachunkowości | 83--100
Tytuł artykułu

Problemy wyceny niebilansowego składnika aktywów niematerialnych - klientów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie wyceny jednego z niebilansowych składników aktywów niematerialnych, jakim jest klient, zwracając szczególną uwagę na strategię zarządzania relacjami z klientami.
Twórcy
Bibliografia
  • Boulton Richard E.S., Libert Barry D., Samek Steve M.: Odczytując kod wartości. Warszawa: WIG-Press 2001.
  • Kaplan Robert S., Norton David P.: Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 2001.
  • Storbacka K., Lehtinen J.R.: Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Kraków: Oficyna Ekonomiczna 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171273639

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.