PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 4 | 56--63
Tytuł artykułu

Logistyka nowoczesnych procesów dydaktycznych na przykładzie Politechniki Wrocławskiej oraz Politechniki Częstochowskiej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bazą dla e-learningu są odpowiednie zasoby intelektualne (ludzkie) wsparte zasobami komputerowymi. Jednak to właśnie logistyka związana z organizacją zajęć internetowych rzutuje na jakość i atrakcyjność zajęć. Zagadnienia zaplecza komputerowego, właściwej rezerwacji terminów czy sprawnej komunikacji pomiędzy studentami a wykładowcami są często niedoceniane, o czym świadczy choćby fakt, że w opracowaniach poświęconych e-learningowi rzadko stanowią główny temat, a są jedynie wzmiankowane przy omawianiu poszczególnych kursów. Do zadań logistyki należy m.in. wspieranie, organizowanie i właściwe planowanie zajęć oraz egzaminów, a także ułatwienie studentom dostępu do materiałów i wyników sprawdzianów. Opracowanie przedstawia wybrane rozwiązania praktyczne w zakresie wspierania e-nauczania, przetestowane i stosowane od kilku lat na Politechnice Wrocławskiej oraz Politechnice Częstochowskiej.(abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
56--63
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • http://e-learning.pcz.pl.
  • Cpałka K., Ulfik A., E-learning w Politechnice Częstochowskiej, "Politechnika Częstochowska" 2011, nr 2, s. 11-13.
  • www.oko.pcz.pl.
  • http://www.przedmiotyscisle.pwr.wroc.pl.
  • http://www.matematyka-reaktywacja.pl
  • Projekt nr: POIG.02.03.00-00-028/08, http://cloud.pionier.net.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274369

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.