Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Stopniowo wzrasta liczba Polaków dokonujących zakupów online. W ramach indywidualnych wywiadów pogłębionych ustalono, jak postrzegają oni samych siebie. Wizerunek ten został skonfrontowany z obrazem e-konsumentów wyłaniającym się z dostępnych danych statystycznych. Pozwoliło to sformułować kilka istotnych wskazówek marketingowych dla e-detalistów.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, absolwentka
Bibliografia
- Bartosik-Purgat M., Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011.
- Czubkowska S., Kobiety rządzą zakupami w internecie: zobacz profil prawdziwej e-konsumentki, "Gazeta Prawna", 08.03.2011, http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/493663,kobiety_rzadza_zakupami_w_internecie_zobacz_profil_prawdziwej_e_konsumentki.htm.
- Eurostat, http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/ information_society/data/database.
- Jaciow M., Wolny R., Polski e-konsument: typologia, zachowania, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.
- Janoś-Kresło M., Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, [w:] M. Janoś-Kresło, B. Mróz (red.), Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2006.
- World Internet Project Polska, Agora S.A. i Grupa TP, Warszawa 2011.
- Wykorzystanie technologii informacyjno-(tele)komunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2011 r., GUS, http://www.stat.gov.pl/.
- ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274555