PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 4 | 92--98
Tytuł artykułu

Sometimes Shorter Is Better, But Not Always: A Case Study

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
It is not common to think that shorter college courses produce better learning outcomes, but a recent, local study of over three years of data in Introduction to Philosophy courses at Houston Community College suggests that this may in fact be the case. In this study, we compare various term-lengths, from the traditional 16-week semester down to 5-week summer sessions and 3-week mini-sessions in both their Online and On-Campus "web-enhanced" formats.(original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
92--98
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Wiggins G.P., McTighe J., Understanding by Design, Hawker Brownlow Education, Cheltenham 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.