PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 13--17
Tytuł artykułu

Deklarowanie właściwości kosmetyków zgodnie z nowym rozporządzeniem Komisji (UE) nr 655/2013

Warianty tytułu
Claims Concerning the Properties of Cosmetics According to the New Commission Regulation (EU) no 655/2013
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Deklaracje marketingowe są szeroko stosowane w przemyśle kosmetycznym. Informują konsumenta o właściwościach lub funkcjach produktów i pomagają konsumentom w ich wyborze. Oświadczenia stanowią podstawowy sposób rozróżniania produktów, pobudzają innowacje i wspierają konkurencję. W lipcu 2013 roku Komisja Europejska przyjęła listę wspólnych kryteriów dotyczących uzasadnienia oświadczeń stosowanych w związku z produktami kosmetycznymi. W niniejszej pracy przedstawiono główne elementy rozporządzenia Komisji (UE) nr 655/2013 z 10 lipca 2013 r. (abstrakt oryginalny)
EN
Claims are widely used in cosmetics industry. They inform consumers about characteristics or functions of the products and help them to choose the proper one. Claims are essential ways of differentiating between cosmetics, foster competition and promote innovation. In July 2013 the European Commission adopted a list of common criteria for the justification of claims used in relation to cosmetic products. In this work the main elements of Commission Regulation (EU) No 655/2013 of 10 July 2013 were presented. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--17
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • [1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych.
  • [2] Dobre Praktyki Deklaracji Marketingowych i Reklamy Kosmetyków. Przewodnik techniczny Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (PZPK), Warszawa 2011.
  • [3] Rozporządzenie Komisji Europejskiej (UE) nr 655/2013 z dnia 10 lipca 2013 r. określające wspólne kryteria dotyczące uzasadniania oświadczeń stosowanych w związku z produktami kosmetycznymi.
  • [4] Guidelines to Commission Regulation (EU) No 655/2013 laying down common criteria for the justification of claims used in relation to cosmetic products.
  • [5] Kaczyński T., Żelewski M. (2013) Oznakowanie kosmetyków - o czym wytwórcy i dystrybutorzy muszą pamiętać przy projektowaniu opakowań. Świat Przemysłu Kosmetycznego, 2, 47-49.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274817

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.