PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 5 | 57--61
Tytuł artykułu

Wyniki wdrożenia formy blended learning na kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na świecie nieustannie wprowadzane są nowe metody i techniki leczenia, badania i diagnozowania, wykorzystujące najnowsze osiągnięcia naukowe oraz technologiczne. Ogół działań, łączących w sobie elementy telekomunikacji, informatyki oraz medycyny, określany mianem "telemedycyny", kojarzony jest przede wszystkim z diagnostyką i terapią na odległość. Jednakże telemedycyna wspiera również działalność naukową, komunikację i prowadzenie konsultacji między jednostkami oraz dostarcza rozwiązań i metod, które ułatwiają dostęp do aktualnej wiedzy i najnowszych osiągnięć medycznych. Tym samym zwiększają się możliwości szkolenia lekarzy, personelu medycznego oraz pacjentów. Zastosowanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych może przyczynić się do znacznego obniżenia kosztów ponoszonych przez medyczne jednostki badawczo-rozwojowe nie tylko na leczenie, ale także działalność szkoleniową. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
57--61
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Kuszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002.
  • Michałowicz B., Rudak L., Role e-nauczyciela przyszłości, [w:] Postępy e-edukacji, Zespół Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO PW (red.), Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2008.
  • Niemierko B., Między oceną szkolną i dydaktyką. Bliżej dydaktyki, Warszawa 1997.
  • Okoń-Horodyńska E. (red.), Nauczanie na odległość - Nowa szansa dla edukacji, Śląskie Wydawnictwo Naukowe, Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach, Tychy 1999.
  • .Rudak L. (red.), Wybrane zagadnienia z e-edukacji, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2009.
  • Sobolewska M., Testy i sprawdziany osiągnięć szkolnych w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym - przewodnik metodyczny, CMPPP 2004.
  • Zespół Ośrodka Kształcenia Ustawicznego na Odległość OKNO PW (red.), Postępy w e-edukacji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171275111

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.