Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym opracowaniu zostanie zaprezentowany przebieg sprawdzania i oceny postępów uczniów przez nauczyciela na platformie e-learningowej OLAT. Pokazane zostanie także, w jaki sposób sami studenci mogą oceniać pracę nauczyciela. Artykuł powstał na bazie prac dostępnych w internecie1 oraz własnych doświadczeń nabytych podczas korzystania z tej platformy. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Palka E. , Platforma OLAT jako narzędzie zdalnej edukacji - cz. I, "e-mentor" 2010, nr 2.
- Palka E. , Platforma OLAT jako narzędzie zdalnej edukacji - cz. II, "e-mentor" 2010, nr 3.
- Dr. Soto's Pacu Web Didactics, http://www.thesotos.net/anesthesia/pearls/quiz.html.
- Instrukcja tworzenia kursu w OLAT, http://www.nauka-biznes.org.pl/help/help.12/help.12.olat.html.
- Lubina E. , Budowanie i realizacja kursu na platformie internetowej - aspekty dydaktyczne i wychowawcze, Internet w dydaktyce, http://www.teachit.net/internet_podrecznik.php.
- OLAT - darmowa platforma e-learningowa, http://www.geomatikk.pl/olat/.
- OLAT 6 - Functional Survey, University of Zurich, http://www.olat.org/website/en/download/OLAT_6_0_Functional_Survey.pdf.
- OLAT 7 - User Manual, University of Zurich, http://www.olat.org/website/en/download/help/OLAT_7_0_Manual_EN_print.pdf.
- Wierzbicka A. , Marchlewski M. , Ocenianie w e-edukacji - praktyka dydaktyczna i narzędzia, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, http://www.e-edukacja.net/szosta/referaty/Sesja_2a_3.pdf.
- "Wychowawca" 2005, nr 2, http://www.wychowawca.pl/miesiecznik_nowy/2005/02-2005/01.htm.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171275505