PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Modelowanie preferencji a ryzyko '06 | 171--178
Tytuł artykułu

Wspomaganie i kontrola procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z procesów zachodzącym w przedsiębiorstwie, podlegającym ciągłej analizie, jest proces sprzedaży. Przedsiębiorstwa, które wdrożyły system komputerowy klasy CRM dysponują narzędziem zwanym lejkiem sprzedaży. Dzięki temu narzędziu możliwa jest szeroka analiza procesu oraz cyklu sprzedaży począwszy od momentu złożenia oferty aż do momentu zakupu. Pozwala ono również na prognozowanie przyszłego poziomu sprzedaży, segmentację klientów oraz kontrolę działu handlowego. W pierwszej części pracy przedstawiono koncepcję zastosowania lejka sprzedaży w analizie cyklu sprzedaży i prognozowaniu poziomu sprzedaży. W części drugiej zaprezentowano przykład obliczeniowy efektywnego wykorzystania lejka sprzedaży z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J. (2004). Zarządzanie relacjami z klientem. Difin, Warszawa.
  • Strzyżewska M., Rószkiewicz M. (2002). Analizy marketingowe. Difin, Warszawa.
  • Vose D. (1996). Quantitive Risk Analysis: A Guide to Monte Carlo Simulation Modelling. Jon Wiley&Sons Ltd., New York.
  • http://www.mathmarketing.com.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.