PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | z. nr 9 Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 2 | 399--404
Tytuł artykułu

Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Metods of Managing the Relationships with Client in the Loght of Social Responsibility
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesne przedsiębiorstwa w walce o klienta i zabezpieczenie konkurencyjnej postawy na rynku szukają coraz to nowych i skuteczniejszych metod zarządzania oraz marketingowych strategii. Również CRM - zarządzanie relacjami z klientem ma wzmocnić przedsiębiorstwa i gwarantować szybkie zwroty inwestycji oraz zapewnić zyski. Przedsiębiorstwa przede wszystkim myślą o osiąganiu zysku, a mniej lub znikomo o odpowiedzialności wobec klientów. We wszystkich metodach zarządzania, korzystania z wiedzy czy innych narzędzi marketingowych powinno jednak pamiętać, że klient to nie tylko cel i droga przedsiębiorstw do zapewnienia zysków, ale przede wszystkim człowiek, którego prawa trzeba chronić. (fragment tekstu)
EN
Permanent changes in all areas of the business life pressurizes the firms into looking for new management styles. Customer relations management (CRM) is a method that should enable the firms to exploit the science and information to win or keep the customer. Nevertheless, it is disconcerting that none of the so called modern management styles takes in consideration the reality of the social inequalities and necessity to solve them. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Śląski w Opawie
  • Uniwersytet Śląski w Opawie
Bibliografia
  • Rawicz-Mańkowski G., Kornacki M., Skaskiewicz K., Zarządzanie relacjami z klientem - analityczny CRM, [w:] Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, pod red. B. Wawrzyniaka, Zarządzanie Wiedzą, Warszawa 2003.
  • Rządca R. A., CRM - metoda zarządzania wiedzą organizacji, [w:] Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, pod red. B. Wawrzyniaka, Zarządzanie Wiedzą, Warszawa 2003.
  • Sekova M., Kvalitapersonalnych procesov, [w:] Multidimenzionalne aspekty kvality QVI, UMB, Banska Bystrica 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276277

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.