Warianty tytułu
Building Employee Engagement as a Strategic Objective at MAN Bus Sp. z o.o. [Ltd.]
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł zawiera opis studium przypadku firmy MAN Bus Sp. z o.o., skoncentrowany na sposobach kształtowania zaangażowania pracowników. Zaangażowanie jest w opisywanej firmie traktowane jako cel priorytetowy i dlatego nadano mu wysoką rangę w strategii biznesowej firmy oraz podporządkowano mu strategię personalną. W artykule przestawiono także zaangażowanie pracowników w kontekście jego wartości dla organizacji. (abstrakt oryginalny)
The article describes a case study of MAN Bus Ltd. It is focused on ways to shape employee engagement. Engagement is a priority objective in this company, which is why it is so highly ranked in the company's business strategy, where HR strategy is subordinated to it. The paper also presents employee engagement in the contex its value to the organization. (original abstract)
Twórcy
autor
- Instytut Pracy i Spraw Socjalnych; Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276927