PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 4 | 63--68
Tytuł artykułu

Wdrażanie e-learningu w szkole wyższej na przykładzie Wszechnicy Polskiej - Szkoły Wyższej TWP

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu zaprezentowano drogę rozwoju i stan wykorzystania platformy e-learningowej w kształceniu studentów we Wszechnicy Polskiej - Szkole Wyższej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie. Platforma została wdrożona testowo w 2007 roku. Od 2009 roku jest powszechnie stosowana w każdym obszarze kształcenia jako wsparcie edukacji stacjonarnej. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
63--68
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Bednarczyk I., Krawczyk T., E-nauczanie języków obcych na Uniwersytecie Warszawskim, Perspektywy rozwoju e-UCZELNI w kontekście globalnej informatyzacji, publikacja konferencyjna e-Uczelnia, Gdańsk 2009.
  • E-learning - raport z wykorzystania e-learningu w 2010 roku we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej TWP, Warszawa 2011.
  • Goltz-Wasiucionek D., Blended learning w kształceniu językowym, "e-mentor" 2009, nr 5 (32).
  • Gregorczyk S., E-learning a przewaga konkurencyjna szkoły wyższej, "e-mentor", 2010, nr 5 (37).
  • E-learning Wszechnica Polska, http://e-learning.wszechnicapolska.edu.pl.
  • Platforma SGH, http://www.e-sgh.pl.
  • McFarlin B.K., Hybrid lecture-online format increases student grades in an undergraduate exercise physiology course at a large urban university, http://advan.physiology.org/content/32/1/86.full.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276939

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.