Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wykorzystanie statystycznej właściwości "długiego ogona" w cyberprzestrzeni jest zjawiskiem stosunkowo nowym, związanym nierozerwalnie z rozwojem koncepcji Web 2.0. Razem z innymi wzorcami drugiej generacji WWW, "długi ogon" ujawnia nieznane wcześniej możliwości w zakresie identyfikacji i docierania do niszowych rynków oraz niszowych i unikalnych zbiorów informacji. Oznacza to możliwość docierania do samych "obrzeży" cyberprzestrzeni.(abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
117--126
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
- Anderson C., The Long Tail, "Wired", October 2004.
- Battelle J., The Search: How Google and Its Rivals Rewrote the Rules of Business and Transformed Our Culture, Portfolio, New York 2005.
- Manj oo F., The Search For a Rival. Time, August 31, 2009.
- Musser J., Web 2.0: Principles and Best Practices, O'Reilly Media, Inc., 2007.
- O'Reilly T., What Is Web 2.0: Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, http://oreilly.com/lpt/a/6228 [11.03.2009].
- Rognerund J., Ultimate Guide to Search Engine Optimization: Drive Traffic, Boost Conversion Rates and Make Tons of Money, Entrepreneur Press, 2010.
- Shuen A., Web 2.0: A Strategy Guide, O'ReillyMedia Inc., 2009.
- Szwarc N., Zasada Pareto a koncepcja Long Tail, http://www.slideshare.net/runfree/natalia-szwarc-zasada-pareto-a-koncepcja-long-tailv97-03 [3.08.2010].
- Vossen G., Hagemann S., Unleashing Web 2.0: From Concepts to Creativity, Morgan Kaufmann Publishing, 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171277489