PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | R. 11, nr 1, cz. 2 | 505--519
Tytuł artykułu

Kompetencje interpersonalne pośrednika na rynku ubezpieczeniowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Agent's Interpersonal Competence on the Insurance Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest identyfikacja i charakterystyka najważniejszych kompetencji interpersonalnych w działalności usługowej powiązanej z polskim rynkiem ubezpieczeń. Podejmowana będzie próba odpowiedzi na pytanie czy istnieje pewien uniwersalny zestaw kompetencji interpersonalnych niezbędny w pracy zawodów związanych z branżą ubezpieczeniową, oraz czy może jedne kompetencje wymagane są w wyższym stopniu niż inne, oraz czy zestaw ten jest różny w stosunku do agentów prowadzących własną działalność gospodarczą, ich pracowników zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń oraz menagerów w firmach ubezpieczeniowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The goal of this publication is to identify and to characterise the vital interpersonal skills, which are important in service activities related to Polish Insurance Market. I will try to find the answer to the question if there is an universal set of interpersonal skills, useful for all working Professionals related with Insurance Market whatever they are agents, employees or managers. The next question will be if some of skills are more important, in their opinion, than others despite of the position of respondent.
Rocznik
Strony
505--519
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Johnson D. (1985), Umiejętności interpersonalne i samorealizacja, PTP, Warszawa.
  • Kożusznik B. (red.) (1994), Psychologia w pracy menedżera, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice.
  • Najmniej stresujące zawody 2010, http://www.rynekpracy.pl/rankingi.php, dostęp dnia 09.01.2013.
  • Słownik wyrazów obcych, http://www.gc.com.pl/1047874374.html, dostęp dnia 09.01.2013.
  • Słownik wyrazów obcych, http://www.wsipnet.pl/oswiata/os_slownik.php?literka=K&haslo=82, dostęp dnia 09.01.2013.
  • Šmid W. (2000), Leksykon menedżera - słownik angielsko polski, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  • Szałkowski A. (red.) (2006), Podstawy zarządzania personelem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171279743

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.