PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 8 | 47--50
Tytuł artykułu

Metody badania satysfakcji klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje etapy rozwoju firmy Fiat Auto Poland S.A. - Zakład w Tychach, zdobywcy Polskiej Nagrody Jakości 2004, która wprowadziła rozwiązania mające na celu doskonalenie działalności i prowadzące organizację w stronę TQM. Najpowszechniejsza obecnie interpretacja terminu jakość odwołuje się do satysfakcji klienta i nie można wyobrazić sobie zarządzania jakością bez odpowiedniego rozpoznania tego aspektu. Firma stosuje szereg wyspecjalizowanych rozwiązań pozwalających na określenie zadowolenia odbiorców, np. Wskaźnik Satysfakcji Klienta (Customer Satisfaction Index - CSI), badanie nabywców nowych aut (New Car Buyer Survey - NCBS) czy Śledzenie jakości (Quality Tracking - QT).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--50
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • E. Skrzypek, Jakość i efektywność, Wyd. UMCS, Lublin 2000, s. 9.
  • www.pnj.pl.
  • www.fiat.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171280423

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.