PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | z. nr 9 Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 2 | 583--596
Tytuł artykułu

Internet jako narzędzie badań marketingowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internet as a Tool for Marketing Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętne wykorzystanie dobrodziejstw Internetu pozwala na analizowanie śladów pozostawianych przez osoby odwiedzające serwisy WWW, czy też dokonujących zakupów w sklepach internetowych. poza tym Internet umożliwia kierowanie do użytkowników sieci zapytań pozwalających na zidentyfikowanie ich opinii, życzeń czy preferencji. Wszystko to dzieje się znacznie szybciej i wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku prowadzenia tradycyjnych badań marketingowych. (fragment tekstu)
EN
This paper outlines the ways in which one can use the Internet - and specifically the WWW as a tool in marketing research. The authors examine the type of information which can be amassed from the log files of web servers. Also an analysis was made of information collected through a questionnaire conducted on the WWW as an example of traditional marketing research through this new medium. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Bank PEKAO SA
Bibliografia
  • White Paper, Assessing Web Site Usability from Server Log Files Tec-Ed, Inc. Ann Arbor, Michigan, December 1999.
  • Stawarz T., Zdziebko T., Kierunki rozwoju metod wyszukiwania informacji w Internecie, Konferencja EDI-EC, Łódź 2005.
  • Wojciechowski M., Odkrywanie wzorców zachowań użytkowników WWW, Materiały konferencyjne POLMAN'99, Poznań 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171281499

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.