Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Big Success of an Enterprise from Small Town
Języki publikacji
Abstrakty
Współczesne organizacje duże i małe dążą do sukcesu. na powodzenie przedsięwzięcia gospodarczego, które ma przynieść zyski, wpływają różne czynniki. Należą do nich: przyjęta strategia, zaangażowanie pracowników, dobry system informacji, a także odpowiednie wdrożenie. Wszystkie duże firmy, które odniosły sukces, mają jedną, jak twierdzą autorzy pracy zbiorowej, wspólną cechę - są silnie zorientowane na klienta i głęboko przekonane do marketingu. Tym, co je łączy jest absolutne oddanie się sprawie rozpoznania i zaspokojenia potrzeb klientów na dobrze określonych rynkach docelowych, a więc służenie klientom. (...) W opracowaniu przedstawiono działalność marketingową podmiotu produkcyjnego odnoszącego na rynku znaczące sukcesy. (fragment tekstu)
In the study there was presented the meaning of marketing strategy for operating of manufacturer. The achievements of the unit in the sphere of resolving market problems as well as the influence of present economic situation on the organization of products' distribution were presented. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
639--651
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
- Altkorn J., Podstawy marketingu, Wydawnictwo oo. Franciszkanów, Kraków 1999.
- Bielski I., Podstawy marketingu, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", Toruń 1999.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1998.
- Głowacki R., Przedsiębiorstwo na rynku, PWE, Warszawa 1987.
- Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong W. (red.), Marketing - Podręcznik Europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171281659