Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule wskazano, czym jest potrzeba, jakie mogą być jej typy i jak można rozumieć potrzeby w ujęciu turystycznym. Opisano motywy kształtujące potrzeby turystyczne, a także przedstawiono poszczególne typy potrzeb turystycznych. Zaprezentowano typy turystów w odniesieniu do zaspokajania różnych potrzeb.(abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
167--176
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
- Bonisławski M., Zachowania przedsiębiorców w turystyce, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2007.
- Doyle P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.
- Grabski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001.
- Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., Produkt turystyczny, PWE, Warszawa 2005.
- Kotler Ph., Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
- Marketing usług turystycznych, red. A. Panasiuk, WN PWN, Warszawa 2006.
- Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
- Mościchowska A., Segmentacja w hotelarstwie, grudzień 2008, www.travelmarke- ting.pl/offline/129_segmentacj a_w_hotelarstwie.html (04.04.2011).
- Światowy G., Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006.
- Wakacje po polsku, "Newsweek" 15 czerwca 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171282373