PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 4 | nr 1 | 80--81
Tytuł artykułu

Front office: Role positions and risks of maintaining standards of service quality

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Studies show that one of the key reasons for this development lays in the fact, that the effects of the value added and customer satisfaction appears in the process of communicating with the so-called contact personnel. This article observes the role repertoire used by contact personnel during a service, formulates the requirements for standardization procedures and define the risks that arise at various stages of the process from development to implementation.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
80--81
Opis fizyczny
Twórcy
  • State University Higher School of Economics
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171282431

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.