PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 4 | 13--15
Tytuł artykułu

Obsłuż klienta w mediach społecznościowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybiegając w przyszłość, można by przypuszczać, iż marki obecne w mediach społecznościowych w odpowiedzi na potrzeby użytkowników zaczną traktować kanały komunikacji jako wsparcie dla customer service. Tym bardziej, iż wciąż nie zaspokojona jest ogromna potrzeba spersonalizowanej, zindywidualizowanej i kompleksowej obsługi klienta. A zwiększająca się ekspansja kanałów społecznościowych i wzrost liczby użytkowników portali "social media" spowodowały, iż biznes przeniósł właśnie tam część swoich działań marketingowych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
  • Trendmaker-Agencja Marketingu Zintegrowanego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171283717

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.