PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 4 | 20--22
Tytuł artykułu

Dekalog marki odpornej na kryzys

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polska jest na tyle w uprzywilejowanej sytuacji, że punktem wyjścia dla nas może być dekalog marek odpornych na kryzys, czyli bilans doświadczeń z działania przodujących marek, które z sukcesem zmierzyły się z rzeczywistością w obliczu gospodarczego kryzysu w świecie. Aczkolwiek kryzys w zasadzie ominął nasz kraj, to jednak nie oznacza to iż markowi liderzy nie powinni zastanowić się, jak pomóc konsumentom na przyszłość w stanie niepewności jutra. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
  • Dragon Rouge
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171283729

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.