PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | nr 5 (CD) | 331--338
Tytuł artykułu

Planowanie i organizowanie systemu zarządzania wizerunkiem organizacji

Autorzy
Warianty tytułu
Planning and Organizing the System of Company's Image Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem organizacji. Ideą było zwrócenie uwagi na konieczność stworzenia kompleksowego, spójnego systemu zarządzania wizerunkiem. Zatem we wprowadzeniu przedstawiono etapy planowania i projektowania systemu. Następnie autor skoncentrował się na opracowaniu narzędzia w formie szczegółowej, kompleksowej listy zagadnień, których analiza i realizacja pozwala na efektywne zarządzanie całym systemem. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper deals with the issues concerning the company's image management. The idea was to draw attention to the necessity of creating a complex, concise system of image management. Thus, the stages of planning and designing the system have been explained. Next, the author focused on building a tool in the form of a detailed, complex list of problems, analysis and realization of which allow managing the whole system in an effective way. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
331--338
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Bibliografia
  • 1. Altkorn J. (2004), Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu, Dąbrowa Górnicza.
  • 2. Blythe J. (2002), Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa.
  • 3. Davis A. (2007), Public relations, PWE, Warszawa.
  • 4. Elliott D., Herbane B., Swartz E. (2010), Business Continuity Management. A crisis management approach, Taylor & Francis Ltd., New York.
  • 5. Fink S. (2002), Crisis Management: Planning for the Inevitable, iUniverse Inc., Lincoln.
  • 6. Giedrojć K. (2004), Public relations w administracji, ALPHA pro, Ostrołęka.
  • 7. Knecht Z. (2006), Public relations w administracji publicznej, C.H. Beck, Warszawa.
  • 8. Larkin J., Regester M. (2005), Risk Issues and Crisis Management: A Casebook of Best Practice, Kogan Page Ltd., London.
  • 9. Lisiecki M. (2010), Konieczność zmian oraz ogólne zasady ich wprowadzania w organizacjach, w: Zmiany jako czynnik rozwoju organizacji, red. M. Lisiecki, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Lublin.
  • 10. Mitroff I., Pearson Ch. (1993), Crisis management, a diagnostic guide for improving your organization's crisis preparedness, Wiley John&Sons Inc., New York.
  • 11. Newsom D., Scott A., Vanslyke T.J. (1989), This is public relations. The realities of public relations, Wadsworth, Belmont.
  • 12. Peppers D., Rogers M. (1997), Enterprise One-to-One: Tools for Building Unbreakable Customer Relationships in the Interactive Age, Doubleday, New York.
  • 13. Peter J.P., Olson J.C. (1987), Consumer Behavior, IRWIN, Homewood.
  • 14. Storbacka K., Lehtinen J.R. (2001), Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Customer Relationship Management, Dom Wydawniczy ABC, Kraków.
  • 15. Yeshin T. (1998), Integrated Marketing Communications. The Holistic Approach, Butterworth Heinemann, Oxford.
  • 16. http://www.mp-studio.pl/spadek_skutecznosci_reklamy [dostęp: 13.06.2013].
  • 17. http://www.labber.pl/konsumenci-sa-coraz-mniej-podatni-na-reklamy [dostęp: 22.06.2013].
  • 18. http://www.biznesklaster.pl/company/article/123-rodzaje-reklamy-i-elementy-wpywajace-na-jej-skutecznosc/ [dostęp: 05.06.2013].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171284083

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.