Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Reasumując analizę rynku franczyzy w Polsce w ostatnich latach, możemy podkreślić rozwój tej formy współpracy gospodarczej. Z roku na rok wzrasta liczba tego typu powiązań, a franczyza znajduje zastosowanie w coraz to nowych segmentach rynku. W przyszłości można prognozować dalszy przyrost ilościowy systemów franczyzowych, a wraz z nim będą następowały także zmiany jakościowe zachodzące wewnątrz istniejących sieci franczyzowych.(abstrakt oryginalny)
The study analyses franchise relations in Poland in the period of 2003-2010. It presents empirical data from the quantitative perspective to characterise the structure of the franchise market in Poland as well as the transformations in the individual years and segments of this market. It analyses the changes in the level of incomes and investment in individual segments of the franchise market. To conclude, it characterises trends and development prospects of the market of this kind of relations in Poland from the international perspective.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
97--113
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Ziółkowska M. i in., Raport o franczyzie w Polsce 2010, Profit System Sp. z o.o., Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171284651