PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | z. 106 | 97--113
Tytuł artykułu

Przemiany i struktura rynku franczyzy w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reasumując analizę rynku franczyzy w Polsce w ostatnich latach, możemy podkreślić rozwój tej formy współpracy gospodarczej. Z roku na rok wzrasta liczba tego typu powiązań, a franczyza znajduje zastosowanie w coraz to nowych segmentach rynku. W przyszłości można prognozować dalszy przyrost ilościowy systemów franczyzowych, a wraz z nim będą następowały także zmiany jakościowe zachodzące wewnątrz istniejących sieci franczyzowych.(abstrakt oryginalny)
EN
The study analyses franchise relations in Poland in the period of 2003-2010. It presents empirical data from the quantitative perspective to characterise the structure of the franchise market in Poland as well as the transformations in the individual years and segments of this market. It analyses the changes in the level of incomes and investment in individual segments of the franchise market. To conclude, it characterises trends and development prospects of the market of this kind of relations in Poland from the international perspective.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
97--113
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Ziółkowska M. i in., Raport o franczyzie w Polsce 2010, Profit System Sp. z o.o., Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171284651

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.